Bc. Denisa Hradcová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace značky M.A.C. na trhu kosmetických produktů

Marketing communication of the brand M.A.C. on the market of cosmetic products
Anotace:
Toto bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace značky M•A•C na trhu kosmetických produktů. V teoretické části se věnuje obecně marketingové komunikaci a jejím nástrojům, dále pak značce a positioningu značky. V praktické části je podrobný profil značky M•A•C a analýza její marketingové komunikace. Poslední část bakalářské práce je věnována vlastnímu průzkumu pomocí dotazníku ohledně …více
Abstract:
This thesis focuses on the analysis of marketing communications brand M•A•C on the market of cosmetic products. The theoretical part deals with general marketing communication and its tools as well as brand and brand positioning. In the practical part is a detailed profile of the brand M•A•C and analysis of marketing communications. The last part of the thesis is devoted to a survey by questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní