Marketingová komunikace značky M.A.C. na trhu kosmetických produktů – Bc. Denisa Hradcová
Bc. Denisa Hradcová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace značky M.A.C. na trhu kosmetických produktů
Marketing communication of the brand M.A.C. on the market of cosmetic products
Anotace:
Toto bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace značky M•A•C na trhu kosmetických produktů. V teoretické části se věnuje obecně marketingové komunikaci a jejím nástrojům, dále pak značce a positioningu značky. V praktické části je podrobný profil značky M•A•C a analýza její marketingové komunikace. Poslední část bakalářské práce je věnována vlastnímu průzkumu pomocí dotazníku ohledně …víceAbstract:
This thesis focuses on the analysis of marketing communications brand M•A•C on the market of cosmetic products. The theoretical part deals with general marketing communication and its tools as well as brand and brand positioning. In the practical part is a detailed profile of the brand M•A•C and analysis of marketing communications. The last part of the thesis is devoted to a survey by questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g7at6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev