Jana Míchalová
Diplomová práce
Podnikatelský plán
Business Plan
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu pro založení levandulového statku, který bude pěstovat levanduli lékařskou v režimu ekologického zemědělství. Hlavní částí podnikatelského plánu je analýza makrookolí, mikrookolí a vnitřních zdrojů společnosti. Na základě výsledků těchto analýz jsou stanoveny silné a slabé stránky společnosti, zároveň také její hrozby a příležitosti. Další významnou …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to create a business plan for the establishment of a lavender farm, which will grow lavender in the regime of organic farming. The main part of the business plan is the analysis of macro, micro and internal resources of the company. Based on the results of these analyzes, the strengths and weaknesses of the company as well as its threats and opportunities are determined …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79461
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2020
- Vedoucí: Roman Fiala
- Oponent: Jiří Dvořák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79461
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova