Jazyková analýza televizních reklam – Alžběta VINTROVÁ
Alžběta VINTROVÁ
Bakalářská práce
Jazyková analýza televizních reklam
Language analysis of television advertisings
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současných českých televizních reklam z hlediska jazykového. Sleduje především vztah mezi jazykovým stylem a propagovaným produktem. V teoretické části stručně shrnuje charakteristiku reklamy, včetně specifik televizní reklamy, a v krátkosti popisuje český jazyk, s poukázáním na oblasti, na něž se bude při analýze zaměřovat. V praktické části podrobně rozebírá …víceAbstract:
The present bachelor thesis deals with language analysis of actual Czech television advertisings, observing the relation between the language style and the propagated product. In the theoretical part, this thesis treats of advertising, especially television, and describes the Czech language, referring to the difficult points. The practical part contains the extended language analysis of 12 television …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor:
18782
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VINTROVÁ, Alžběta. Jazyková analýza televizních reklam. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Ruská televizní reklama
Lolita LITVINENKO -
Jazykové a nejazykové prostředky moderní televizní reklamy pro děti.
Alena HNÍZDILOVÁ -
Proměny televizní reklamy na potraviny
Petra KŘÍŽENECKÁ -
Text analysis, translation and commentary: promotional text
Aleš KUBĚNA -
Analýza využití učebních textů ve vzdělávací oblasti jazyk a jazyková komunikace žáků s SPU
Lucie Smejkalová -
Text analysis, translation and commentary: promotional text
Radomír BALADA -
Persuaze a jazyk reklamy: Analýza tiskových reklamních textů
Štefan Sitáni -
Styl vědeckých textů humanitních oborů
Denisa Dvořáková