Specifické poruchy učení jako determinující faktor sebehodnocení dětí – Bc. Věra Smutná
Bc. Věra Smutná
Master's thesis
Specifické poruchy učení jako determinující faktor sebehodnocení dětí
Specific Learning Disabilities as a Determining Factor in Self-Evalution of Children
Anotácia:
Anotace: Diplomová práce se zabývá teoretickými příčinami vzniku specifických poruch učení ve vztahu k sebehodnocení žáků se specifickou poruchou učení na střední odborné škole a středních odborných učilištích. Prezentuje výzkumná šetření v oblasti sebehodnocení žáků se specifickou poruchou učení v období adolescence. Výzkumná část se zabývá problematikou rozdílnosti přístupu sebepojetí z pohledu specifické …viacAbstract:
Abstract: The aim of the thesis is to map the hypothetical causes of specific learning difficulties (SpLD) in relation to the self-evaluation processes of students with the learning difficulties in technology colleges. The paper offers outcome of researches in the area of student self-evaluation with learning difficulties during adolescence period. The research part of the thesis is dedicated to determine …viacKľúčové slová
Klíčová slova Adolescence dospívání sebehodnocení sebehodnocení vlastních schopností rodina citová vřelost hostilita agresivita citová labilita výchova vývoj vzdělávání specifické poruchy učení diagnostika výuka postoje žáků emoční zralost. Key Words self-evaluation self-evaluation of abilities of an individual family emotional warmth hostility aggressiveness emotional instability upbringing specific learning difficulties (SpLD) diagnostics education and training student attitude emotional maturity.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ik1v1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2013
- Vedúci: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Speciální pedagogika pro učitele středních škol
Práce na příbuzné téma
-
Transferability of an Individual's Fundamental Rights to a Group of Individuals in Theory and Practice
Tereza Papoušková -
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová -
Teaching English to Learners with Specific Learning Difficulties from Teachers' Point of View
Monika Hotárková -
Školní zralost z hledisk amatematiy
Eliška VRBOVÁ