Marketingová komunikace značky ECCO na českém trhu – Šárka Ottlová
Šárka Ottlová
Diplomová práce
Marketingová komunikace značky ECCO na českém trhu
Marketing communication of the brand ECCO on the Czech market
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci obuvnické značky ECCO, jež byla založena v r. 1963 v Dánsku a v České republice je přítomna již 17 let. Cílem práce je zhodnocení současné marketingové komunikace značky ECCO na českém trhu a následné navržení určitých doporučení pro zlepšení či přehodnocení daných marketingových aktivit, které značka na lokálním trhu provozuje. První část …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on marketing communication of the brand ECCO Shoes, which was founded in 1963 in Denmark and has been present in the Czech Republic already for 17 years. The aim of the thesis is to analyze the current marketing communication of the brand ECCO on the Czech market and to introduce certain recommendations for improvement or reassessment of marketing activities that the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79195
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Soňa Gullová
- Oponent: Vít Hinčica
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79195
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev