Ekonomická analýza vybraného podniku – Bc. Šárka Schmiedová
Bc. Šárka Schmiedová
Master's thesis
Ekonomická analýza vybraného podniku
Economic analysis of selected company
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je provedení ekonomické analýzy, konkrétně finanční a strategické analýzy, za účelem zhodnocení finančního zdraví společnosti ČEZ, a. s., ve sledovaném období let 2016 až 2020. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a vlastní část práce. Teoretická část rozebírá problematiku finanční a strategické analýzy, přičemž poskytuje více úhlů pohledu na zhodnocení ekonomické …viacAbstract:
The purpose of this thesis is to carry out an economic analysis, specifically a financial and strategic analysis, in order to evaluate the financial health of ČEZ, a. s. in the period 2016 to 2020. The thesis is divided into two parts, the theoretical and the practical part of the thesis. The theoretical part discusses the issues of financial and strategic analysis, providing multiple perspectives …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2023
- Vedúci: Ing. Pavlína Hálová, Ph.D.
- Oponent: Roman Dušil, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
LYFT company’s business expansion to Central Europe
Subhan Hashimov
Názov
Vložil
Vložené
Práva