Bc. Pavel Kolařík

Bachelor's thesis

Marketingové aktivity při vstupu modelů koncernu VW na trh ČR

Marketing activities at the entry of VW Group models to the Czech market
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje stávající marketingovou komunikaci značky Volkswagen. Porovnává marketingové komunikační aktivity při uvádění nového modelu na trh v České republice s ohledem na to, že v rámci skupiny VW neexistuje jednotná strategie pro efektivní komunikaci směrem na trh. Součástí práce je i návrh moderního efektivního postupu s uvedením konkrétních marketingových komunikačních nástrojů …more
Abstract:
This bachelor thesis analyzes the current marketing communication of the Volkswagen brand. It compares marketing communication activities in launching a new model on the market in the Czech Republic, given that within the VW Group there is no unified strategy for effective communication towards the market. Part of the work is also the design of a modern effective procedure with the introduction of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Helena Cetlová
  • Reader: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.