Bc. Pavel Kolařík

Bakalářská práce

Marketingové aktivity při vstupu modelů koncernu VW na trh ČR

Marketing activities at the entry of VW Group models to the Czech market
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje stávající marketingovou komunikaci značky Volkswagen. Porovnává marketingové komunikační aktivity při uvádění nového modelu na trh v České republice s ohledem na to, že v rámci skupiny VW neexistuje jednotná strategie pro efektivní komunikaci směrem na trh. Součástí práce je i návrh moderního efektivního postupu s uvedením konkrétních marketingových komunikačních nástrojů …více
Abstract:
This bachelor thesis analyzes the current marketing communication of the Volkswagen brand. It compares marketing communication activities in launching a new model on the market in the Czech Republic, given that within the VW Group there is no unified strategy for effective communication towards the market. Part of the work is also the design of a modern effective procedure with the introduction of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.