Marketingové aktivity při vstupu modelů koncernu VW na trh ČR – Bc. Pavel Kolařík
Bc. Pavel Kolařík
Bachelor's thesis
Marketingové aktivity při vstupu modelů koncernu VW na trh ČR
Marketing activities at the entry of VW Group models to the Czech market
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje stávající marketingovou komunikaci značky Volkswagen. Porovnává marketingové komunikační aktivity při uvádění nového modelu na trh v České republice s ohledem na to, že v rámci skupiny VW neexistuje jednotná strategie pro efektivní komunikaci směrem na trh. Součástí práce je i návrh moderního efektivního postupu s uvedením konkrétních marketingových komunikačních nástrojů …moreAbstract:
This bachelor thesis analyzes the current marketing communication of the Volkswagen brand. It compares marketing communication activities in launching a new model on the market in the Czech Republic, given that within the VW Group there is no unified strategy for effective communication towards the market. Part of the work is also the design of a modern effective procedure with the introduction of …moreKeywords
marketing marketingový mix trh analýza trhu konkurence marketingová komunikace komunikační mix automobilový průmysl analýza PESTEL SWOT analýza STP online marketing marketing mix market market analysis competition marketing communication communication mix automotive industry PESTEL analysis SWOT analysis
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/o1puh/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLAŘÍK, Pavel. \textit{Marketingové aktivity při vstupu modelů koncernu VW na trh ČR}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/s0qqtg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev