Marketingové aktivity při vstupu modelů koncernu VW na trh ČR – Bc. Pavel Kolařík
Bc. Pavel Kolařík
Bakalářská práce
Marketingové aktivity při vstupu modelů koncernu VW na trh ČR
Marketing activities at the entry of VW Group models to the Czech market
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje stávající marketingovou komunikaci značky Volkswagen. Porovnává marketingové komunikační aktivity při uvádění nového modelu na trh v České republice s ohledem na to, že v rámci skupiny VW neexistuje jednotná strategie pro efektivní komunikaci směrem na trh. Součástí práce je i návrh moderního efektivního postupu s uvedením konkrétních marketingových komunikačních nástrojů …víceAbstract:
This bachelor thesis analyzes the current marketing communication of the Volkswagen brand. It compares marketing communication activities in launching a new model on the market in the Czech Republic, given that within the VW Group there is no unified strategy for effective communication towards the market. Part of the work is also the design of a modern effective procedure with the introduction of …víceKlíčová slova
marketing marketingový mix trh analýza trhu konkurence marketingová komunikace komunikační mix automobilový průmysl analýza PESTEL SWOT analýza STP online marketing marketing mix market market analysis competition marketing communication communication mix automotive industry PESTEL analysis SWOT analysis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/o1puh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev