Fonematický sluch u předškolních dětí, jeho analýza a možnosti rozvoje – Bc. Lenka Bublíková
Bc. Lenka Bublíková
Diplomová práce
Fonematický sluch u předškolních dětí, jeho analýza a možnosti rozvoje
Phonemic hearing of preschool children, its analysis and development possibilities
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu a možnosti rozvoje fonematického sluchu u předškolních dětí. Práce je rozdělena do čtyř kapitol, tři kapitoly jsou teoretické a čtvrtá kapitola je výzkumným šetřením, ke kterému bylo využito metod smíšeného výzkumu. První kapitola se zaměřuje na psychomotorický i řečový vývoj dítěte v předškolním věku. Druhá kapitola pojednává o významu sluchového vnímání v komunikaci …víceAbstract:
Diploma thesis deals with the analysis and development possibilities of phonemic hearing of preschool children. The thesis is divided into four chapters, three chapters are theoretical and the fourth chapter is a research, for which mixed methods of research were used. The first chapter is focused on psychomotor and speech development of a pre-school child. The second chapter discusses the importance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c3esp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUBLÍKOVÁ, Lenka. \textit{Fonematický sluch u předškolních dětí, jeho analýza a možnosti rozvoje} [online]. Brno, 2014 [cit. 2023-03-23]. Dostupné z: https://theses.cz/id/s1ihco/. Diplomová práce. Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. Vedoucí práce PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost
Žaneta Novotná -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Narušená komunikační schopnost a školní zralost
Kateřina Matějková -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Veronika Dražkovičová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Komunikační schopnost u seniorů se syndromem demence
Vendula Sváčková