Marcela Lysoňková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie a možnost zlepšení obchodní pozice společnosti Angry Beards

Marketing strategy and the opportunity to improve Angry Beards' business position
Abstract:
Bakalářská práce s tématem marketingové strategie a možnosti zlepšení obchodní pozice na trhu společnosti Angry Beards má za cíl zjistit vnímání uplatňované marketingové strategie z pohledu zákazníků a na základě provedeného šetření určit úspěšnost této strategie. Dalším hlavním bodem je posouzení pozice společnosti na obchodním trhu a případně navrhnout konkrétní způsoby zlepšení tohoto postavení …more
Abstract:
The bachelor thesis with the topic of marketing strategy and the possibilities of improving the business position of Angry Beards aims to determine the perception of the applied marketing strategy from the perspective of customers and to determine the success of this strategy on the basis of the conducted investigation. Another main point is to assess the company's position on the business market and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 2024
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Tomáš Sadílek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92174