Marketingová strategie a možnost zlepšení obchodní pozice společnosti Angry Beards – Marcela Lysoňková
Marcela Lysoňková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie a možnost zlepšení obchodní pozice společnosti Angry Beards
Marketing strategy and the opportunity to improve Angry Beards' business position
Abstract:
Bakalářská práce s tématem marketingové strategie a možnosti zlepšení obchodní pozice na trhu společnosti Angry Beards má za cíl zjistit vnímání uplatňované marketingové strategie z pohledu zákazníků a na základě provedeného šetření určit úspěšnost této strategie. Dalším hlavním bodem je posouzení pozice společnosti na obchodním trhu a případně navrhnout konkrétní způsoby zlepšení tohoto postavení …moreAbstract:
The bachelor thesis with the topic of marketing strategy and the possibilities of improving the business position of Angry Beards aims to determine the perception of the applied marketing strategy from the perspective of customers and to determine the success of this strategy on the basis of the conducted investigation. Another main point is to assess the company's position on the business market and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92174
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2024
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Tomáš Sadílek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92174
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev