Nikola Morávková

Bachelor's thesis

Komunikace a propagace na sociálních sítích

Communication and promotion on social networks
Abstract:
Cílem této práce je analýza možností marketingové komunikace a propagace v online prostředí, se zaměřením na sociální sítě. V praktické části této bakalářské práce je na třech případech marketingové komunikace na sociální síti Facebook zhodnocena efektivita vybraných případů a popsán návrh na případné zlepšení. K hodnocení efektivity byl využit formulář Social Scorecard.
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze possibilities of marketing communication and promotion in online space focusing on social networks. In the practical part of this bachelor thesis is evaluated the effectiveness of the marketing communication on Facebook of 3 selected cases and described a proposal for improvement. Marketing communication of each study case was evaluated with Social Scorecard …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2017
  • Supervisor: Zuzana Kvítková
  • Reader: Blanka Havlíčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69359