Magdalena Halouzková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace maloobchodní firmy

Marketing communication in retail store
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky. V tomto případě se jedná o prodejnu společnosti Lidl Česká republika v.o.s., která se nachází v Kuřimi. V práci je obsažena literární rešerše zaměřena na zkoumanou problematiku marketingové komunikace a maloobchodní formáty. Analytická část práce je zaměřená na vybranou prodejnu, na analýzu tržního pro-středí, komunikačních …more
Abstract:
The topic of this thesis is marketing communication of selected retail unit. In this case, it is a Lidl Czech Republic store in Kuřim. The thesis contains a literature review focused on the researched issues of marketing communication and retail formats. The analytical part of the thesis is focused on the selected retail store, on the analysis of the market environment, the communication tools of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta