Podpora studentů se specifickými poruchami učení na střední škole – Mgr. Lenka Komůrková
Mgr. Lenka Komůrková
Master's thesis
Podpora studentů se specifickými poruchami učení na střední škole
Suppor of pupils with specific learning difficulties in high school
Anotácia:
Komůrková Lenka: Podpora studentů se specifickými poruchami učení na střední škole, diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 75 s. Diplomová práce je zaměřena na problematiku profesní přípravy žáků se specifickými poruchami učení a podporu jejich vzdělávání na střední škole.Abstract:
Komůrková Lenka: Support of pupils with specific learning difficulties, diploma thesis. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 75. The diploma thesis is focused on the problems of professional orientation of individuals with specific learning difficulties and support education in high school.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gkwuy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2009
- Vedúci: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová -
Teaching English to Learners with Specific Learning Difficulties from Teachers' Point of View
Monika Hotárková -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná