Integrovaná výuka českého jazyka, slohu a literatury na gymnáziu. Návrh koncepce – PhDr. Mgr. Bc. David FRANTA
PhDr. Mgr. Bc. David FRANTA
Disertační práce
Integrovaná výuka českého jazyka, slohu a literatury na gymnáziu. Návrh koncepce
Anotace:
Disertační práce se zabývá problematikou integrace jazykové, slohové a komunikační a literárněvýchovné složky předmětu ČJL. V teoretické části disertační práce je analyzován diskurs o míře autonomie jednotlivých složek předmětu (?Jeden, nebo dva předměty?) z 60. let 20. století a z počátku 21. století. Dále jsou hodnoceny dosavadní modely integrované výuky ČJL (strukturalismus Jana Mukařovského a jeho …víceAbstract:
This doctoral thesis covers the problem of integration of lingual, stylistic and communicative and literary components of the school subject Czech language and literature. In the theoretical part, the discourse of the extent of autonomy in these components of the subject is analyzed, which dates back to the 1960s ('one or two subjects'). Further, models of integrated teaching of the subject are introduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Prof. PhDr. Viktor Viktora, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRANTA, David. Integrovaná výuka českého jazyka, slohu a literatury na gymnáziu. Návrh koncepce. Plzeň, 2021. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Teorie vzdělávání v bohemistice
Práce na příbuzné téma
-
Textový editor - předmět rozšiřující Český jazyk, Anglický jazyk a Informatiku
Emil HORKÝ -
Podpůrné učební materiály z předmětu český jazyk pro program
Martina Pavelková -
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká -
Postoje žáků 2. stupně ZŠ k předmětu český jazyk a literatura
Petra Dostálová -
Rozvoj digitálních kompetencí v jazykové a slohové složce předmětu český jazyk
Andrea FOJTÍKOVÁ -
Tvorba digitálního vzdělávacího materiálu pro předmět Český jazyk
Magdaléna ZÁVODNÁ -
Využití gamifikace ve středoškolské výuce: případová studie
Karolína Oplátková -
Distanční výuka pohledem učitelů, žáků a rodičů: případová studie vybrané základní školy
Jana Dvořáková