Speciálně pedagogická diagnostika dětí předškolního věku s využitím metod edukace loutkou – Bc. Jana HOLLÁ
Bc. Jana HOLLÁ
Diplomová práce
Speciálně pedagogická diagnostika dětí předškolního věku s využitím metod edukace loutkou
Special pedagogy diagnostics of preschool aged children using methods of Education through a puppet
Anotace:
Diplomová práce se zabývá speciálně pedagogickou diagnostikou dětí předškolního věku s využitím metod edukace loutkou. Teoretická část obsahuje charakteristiku dítěte předškolního věku s ohledem na vývoj v oblasti motorické, oblasti poznávacích procesů, oblasti emoční a sociální, výchovu a vzdělávání dětí předškolního věku včetně dětí se speciálně vzdělávacími potřebami, obsahuje vymezení pedagogické …víceAbstract:
Diploma thesis deals with special pedagogy diagnostics of preschool aged children using methods of Education through a puppet. The theoretical part includes characteristics of the preschool aged child including development of motoric area, area of cognitive processes, emotional and social area, education of preschool aged children including children with special educational needs, includes definitions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLLÁ, Jana. Speciálně pedagogická diagnostika dětí předškolního věku s využitím metod edukace loutkou. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Připravenost dětí se speciálními vzdělávacími potřebami na vstup do základní školy se zaměřením na děli se sluchovým postižením
Petra KRZYŽANKOVÁ -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Vnímaná podpora žiakov so špeciálne vzdelávacími potrebami v triednom a školskom kolektíve
Viktória DUBECKÁ -
Pohľad asistentov pedagóga na inkluzívne vzdelávanie žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami na základných školách v Slovenskej republike
Bronislava Melcerová -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka