Komunikace vybrané firmy na sociální síti – Kristýna DANDOVÁ
Kristýna DANDOVÁ
Bakalářská práce
Komunikace vybrané firmy na sociální síti
Communication of chosen company on social media
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikací společnosti FTV Prima na sociálních sítích. V první části práce je uveden teoretický vstup k marketingové komunikaci aplikované do internetového prostředí a k sociálním sítím. V praktické části je zprvu představena společnost FTV Prima a vybrané televizní stanice, které jsou dále předmětem zkoumání v bakalářské práci. Následuje analýza vybraných profilů na sociálních …víceAbstract:
This bachelor thesis takes on the communication of the FTV Prima company on social media. In the first part of the thesis there is a theoretical introduction to the marketing communication applied into the internet sphere and social media. The beginning of the practical part includes introduction of the FTV Prima company and other selected television stations, which are further researched in the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DANDOVÁ, Kristýna. Komunikace vybrané firmy na sociální síti. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev