Politické hodnoty v pedagogické praxi – Bc. Michal Skočdopole
Bc. Michal Skočdopole
Diplomová práce
Politické hodnoty v pedagogické praxi
Political values in pedagogical practice
Anotace:
Práce se zabývá problematikou politických hodnot ve výuce na středních školách. Nejprve se věnuje otázkám podstaty hodnot a jejich vnímání. Konkrétně se pak práce zaměřuje na politické hodnoty, jakými jsou svoboda, rovnost, spravedlnost, legalita, legitimita a vlastnictví. Cílem práce je nabídnout ucelený pohled na tyto hodnoty a představit možnosti jejich zpracování ve výuce. Jako praktický nástroj …víceAbstract:
This thesis deals with political values as curriculum of secondary school. Firstly it focuses on questions about essences of values and how are they perceived. Then it works with political values like liberty, equality, justice, legality, legitimacy and ownership. The goal of this thesis is to present compact view on these values and show some options of how they could be processed in teaching. As …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s7rpx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Pavel Baran, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Daniel Špelda, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství základů společenských věd pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Súčasné čarodejnice a ich socio-politické hodnoty: výskum online diskusného fóra
Sidóová Sidóová -
Politické hodnoty občanů České republiky v závislosti na generační příslušnosti
Petr FOLDYNA -
Vývoj demokracie v Rusku a na Ukrajině v letech 1991-2021: hodnoty, politické myšlení, filozofie existence
Stanislav DVORNYTSKYI -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová