Analýza komunikačních projevů žáků se specifickými poruchami učení z pohledu učitelů – Mgr. Kateřina Blažková
Mgr. Kateřina Blažková
Bakalářská práce
Analýza komunikačních projevů žáků se specifickými poruchami učení z pohledu učitelů
The Analysis of Communication Skills of Children with Learning Disabilities from the Perspective of Teachers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou komunikace u žáků se specifickými poruchami učení. Cílem práce je analyzovat komunikační projevy u těchto žáků z pohledu jejich učitelů. Práce je členěna na 3 kapitoly, z nichž jsou 2 teoretické, a 1 je věnována výzkumnému šetření. První kapitola pojednává o teoretických východiskách z oblasti specifických poruch učení. Je zde vymezena základní terminologie …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with communication of pupils with specific learning disabilities. The goal of the thesis is to analyse the communication acts of these pupils from the perspective of their teachers. The thesis is divided into 3 chapters 2 of which are theoretical and 1 is dedicated to the research. The first chapter is about theoretical basis concerning the field of specific learning disabilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fn54x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Differentiated Instruction Strategies in Inclusive Classes for Students with Learning Disabilities
Tinatin Chitorelidze -
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na středním odborném učilišti
Štěpánka Špringerová -
Úzkost, self-efficacy a školní úspěšnost u žáků se specifickými poruchami učení
Linda Hořínková -
Podpora dětí se specifickými poruchami učení a chování v inkluzivním vzdělávání
Patrik Grúner