Proměny životního stylu – predátorský hédonismus nebo dobrovolná skromnost? – Bc. Tereza Strejčková
Bc. Tereza Strejčková
Bachelor's thesis
Proměny životního stylu – predátorský hédonismus nebo dobrovolná skromnost?
Changes in life style - predatory hedonism or voluntary humility?
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá spotřební kulturou pozdně moderní společnosti. Cílem práce je zkoumat tendence vývoje a role marketingové komunikace v podmínkách spotřební kultury, které vedou ke konzumním spotřebním stylům a hédonismu. Předmětem práce je popsat a vysvětlit predátorský hédonistický životní styl, zatížený řadou etických a environmentálních problémů. Zároveň je tento životní styl konfrontován …viacAbstract:
This thesis deals with consumer culture of the late modern society. The aim is to examine trends and the role of marketing communications in terms of consumer culture, which leads to consumerism and hedonism consumer styles. The subject of thesis is to describe and explain the predatory hedonistic lifestyle, which is associated with ethical and environmental issues. At the same time this lifestyle …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jve2f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
- Vedúci: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev