Klára Halamíčková

Bachelor's thesis

Návrh komunikační kampaně

Designing a Communication Campaign
Anotácia:
Cílem bakalářské práce „Návrh komunikační kampaně“ je sestavení komunikační kampaně pro konkrétní záměr Hotelu Vír. Teoretická část se věnuje vymezení pojmu marketingová komunikace, jejím nástrojům a specifikům marketingové komunikace v oblasti služeb. Dále je v teoretické části rozebrána problematika tvorby komunikační kampaně, v jejímž rámci jsou popsány tři modely tvorby komunikační kampaně, z kterých …viac
Abstract:
The goal of the bachelor thesis: “Designing a Communication Campaign” is to design a communication campaign for the specific purpose of Hotel Vír. The theoretical part is dedicated to defining the term marketing communication, its tools and the specifics of a marketing communication in the field of services. In the theoretical part is also discussed the problematics of designing a communication campaign …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
  • Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta