Bc. Vendula HAVLOVÁ
Master's thesis
Obraz ženy v reklamě
Portrait of Woman in Advertisement
Abstract:
Cílem této práce je popsat obraz ženy v reklamě. Na základě sociálního konstruktivismu je zde vykládána sociální konstrukce genderu a reklama jako odraz sociální reality. Reklama na jedné straně genderové stereotypy potvrzuje. Na druhé straně se přizpůsobuje změnám ve společnosti a reaguje na ně tzv. komodifikovaným feminismem, tj. přeměnou feministických hodnot do spotřebního zboží. Vybrané televizní …moreAbstract:
The aim of this work is to describe the portrait of woman in advertisement. On the basis of the social constructivism, the social construction of gender and the advertisment are expressed as a reflection of social reality. On one hand, the advertisment confirms gender stereotypes on, and on the other hand, the advertisment has adapted to the changes in society and it has reacted to them with Commodity …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2010
Identifier:
90369
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Pavel Zahrádka, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAVLOVÁ, Vendula. Obraz ženy v reklamě. Olomouc, 2010. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 11. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Sociology / Sociologie - Andragogika
Theses on a related topic
-
Sociální konstrukce reality podle Johna R. Searla
Zuzana ŠPLÍCHALOVÁ -
Konstrukce reality médií skrz zpravodajství na příkladu uprchlické krize.
Jakub TALA -
PROBLEMATIKA PORUCH PŘÍJMU POTRAVY OPTIKOU TEORIE SOCIÁLNÍ KONSTRUKCE REALITY: PŘÍČINY A KONSEKVENCE PORUCH PŘÍJMU POTRAVY VE VZTAHU K RODINNÉMU PROSTŘEDÍ
Silvie ROKOSOVÁ -
Sociální konstrukce sériového vraha v americké kinematografii na přelomu 20./21. století
Veronika LOHNICKÁ -
Sociální konstrukce úspěchu
Ondřej KOSINA -
Virtuální konstrukce sociální reality skrze online komunikaci a sociální sítě
Viktor Klouček -
Piráti v síti: sociální konstrukce pirátství v dokumentech protipirátských organizací
Jana Pokorná -
Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě
Jana Bělunková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights