Bc. Karolina ŠRÁMKOVÁ

Bakalářská práce

Společenská odpovědnosti firmy a její vliv na firemní image

Corporate social responsibility and its influence on corporate image
Anotace:
V bakalářské práci se věnuji koncepci společenské odpovědnosti firem (Corporate Social Responsibility {--} dále jen CSR) a jejímu vlivu na firemní image. První, teoretická část bakalářské práce představuje rozdíly mezi podnikatelskými subjekty, které praktikují odpovědné podnikání a těmi, které se k tomuto odpovědnému přístupu nepřipojily. Shrnuji historicky důležité momenty vývoje CSR, včetně evoluce …více
Abstract:
In my bachelor thesis I deal with the Corporate Social Responsibility (CSR) con-ception and its influence on corporate image. The first part of the first section introduces differences between businesses that practice CSR and those who never accepted CSR as part of their business. I summarize important dates in CSR history including evolution of theoretical attitudes. I describe functions of CSR in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10693

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠRÁMKOVÁ, Karolina. Společenská odpovědnosti firmy a její vliv na firemní image. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2019

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.