Návrh marketingové strategie konkrétní instituce – Bc. Jiří Gabriel
Bc. Jiří Gabriel
Master's thesis
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Anotácia:
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie konkrétní instituce. Návrh strategie je vypracován na základě analýz vnitřního a vnějšího okolí firmy. Výsledky těchto analýz doplněné o marketingový výzkum slouží jako podklad pro změnu stávající strategie a návrh nové marketingové strategie konkrétního podniku.Abstract:
Diploma thesis is focused on marketing strategy of a particular institution. The proposal of the strategy is developed based on the analyzes of internal and external environment of the company. Results of these analyzes complemented by marketing research are the basis for changing the existing strategy and proposal a new marketing strategy of the specific institution.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/hn70b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedúci: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Štěpán Bogdanič
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce
Eliška Potůčková -
Marketingová analýza konkrétní instituce
Barbora Merašická -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Tereza Ostrá