Specifický přístup učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole – Tereza Rachůnková
Tereza Rachůnková
Bachelor's thesis
Specifický přístup učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole
Specific teaching approach towards children with impaired communication ability in a kindergarten
Abstract:
Bakalářské práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se specifickým přístupem učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole. Teoretická část práce popisuje výskyt nejčastějších typů narušené komunikační schopnosti v mateřské škole, učitele mateřské školy a jeho přístup k dětem a integraci dětí s narušenou komunikační schopností do mateřské školy. V praktické části je hlavním …moreAbstract:
The bachelor thesis has a theoretical-empirical character and deals with the specific approach of the teacher to children with impaired communication skills in kindergarten. The theoretical part of the thesis describes the occurrence of the most common types of impaired communication skills in kindergarten, kindergarten teachers and their approach to children and the integration of children with impaired …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RACHŮNKOVÁ, Tereza. \textit{Specifický přístup učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2022. Available from: https://theses.cz/id/semwb9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Rachůnková, Tereza. Specifický přístup učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová