Návrh marketingově-obchodní strategie společnosti Sunnywatt CZ s.r.o. – Bc. Nela Špalková
Bc. Nela Špalková
Diplomová práce
Návrh marketingově-obchodní strategie společnosti Sunnywatt CZ s.r.o.
Marketing and Sales Strategy Proposal in the Company Sunnywatt CZ s.r.o.
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou marketingově-obchodní strategie, včetně jejího návrhu, ve společnosti SUNNYWATT CZ s.r.o. Nejprve v části teoreticko-metodologické popisuji odborné poznatky z oblasti marketingové a obchodní strategie, marketingového řízení malých a středních podniků a specifika oboru solární energie. Tyto jsou pak základním stavebním kamenem pro aplikační část. Aplikační …víceAbstract:
This diploma thesis deals with marketing and business strategy, including its proposal for the company SUNNYWATT CZ s.r.o. The first part of the diploma thesis there is a theoretical and methodological part focusing on expertise in the field of marketing and business strategy, marketing management for small and medium-sized companies and specifics in the field of solar energy. These are the basic building …víceKlíčová slova
Strategické marketingové a obchodní řízení marketing marketingový plán marketingový mix situační analýza analýza SWOT analýza marketingového prostředí Porterova analýza analýza PEST fotovoltaika malé a střední podniky. Strategic marketing and business management marketing plan marketing mix marketing situation analysis Porter analysis SWOT analysis PEST analysis photovoltaics small and middle-sized enterprises.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dcetm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2012
- Vedoucí: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová -
Analýza a implementace systému správy obsahu pro malé a střední webové portály
Milan Šůstek -
Výkaz o úplném výsledku dle českých účetních předpisů, IFRS a IFRS pro malé a střední účetní jednotky
Monika Netopilová -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Vykazování dlouhodobého hmotného majetku dle ČÚS a IFRS a jejich vliv na finanční řízení a rozhodování
Miroslav Šomek -
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Hodnota a přínos celoživotního učení a vzdělávání v malých a středních podnicích
Jan KOVAČ -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Pavla Zamykalová