Dominika Korenčíková

Bachelor's thesis

Možnosti využití nástrojů internetového marketingu pro firmu Gesto Computers

Potentialities of Online Marketing Tools for Gesto Computers
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje zavedení nástrojů online marketingu v rodinné firmě. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. První část je zaměřena na seznámení s online prostředím a jednotlivými typy nástrojů marketingu na internetu. V praktické části je nejdříve představena vybraná firma. Následně jsou analyzovány dosavadní marketingové aktivity. Na základě jejich zhodnocení jsou navržena …more
Abstract:
This thesis is focused on implementation of Online Marketing Tools to family-based company. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical one. The first describes an Online Environment and particular Online Marketing Tools. The second part starts with an introduction of the company. The part continues with an analysis of present Marketing Tools and finishes with their evaluation. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2020
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Petr Vojáček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79873