Možnosti využití nástrojů internetového marketingu pro firmu Gesto Computers – Dominika Korenčíková
Dominika Korenčíková
Bachelor's thesis
Možnosti využití nástrojů internetového marketingu pro firmu Gesto Computers
Potentialities of Online Marketing Tools for Gesto Computers
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje zavedení nástrojů online marketingu v rodinné firmě. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. První část je zaměřena na seznámení s online prostředím a jednotlivými typy nástrojů marketingu na internetu. V praktické části je nejdříve představena vybraná firma. Následně jsou analyzovány dosavadní marketingové aktivity. Na základě jejich zhodnocení jsou navržena …moreAbstract:
This thesis is focused on implementation of Online Marketing Tools to family-based company. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical one. The first describes an Online Environment and particular Online Marketing Tools. The second part starts with an introduction of the company. The part continues with an analysis of present Marketing Tools and finishes with their evaluation. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79873
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2020
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Petr Vojáček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79873
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Účinnost nástrojů internetového marketingu
David Mynář -
Měření účinnosti jednotlivých nástrojů internetového marketingu
Anna Králová -
Analýza nástrojů internetového marketingu v konkrétním elektronickém obchodě
Magdaléna Rychtová -
Využití internetového marketingu v oblasti služeb
Jakub Kalivoda -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt