Tomáš Vávra

Diplomová práce

Analýza možností využití marketingu ve sportu - Ambush marketing

Analysis of Using Marketing in Sport - Ambush Marketing
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na marketing ve sportu a ambush marketing. Cílem je vymezit postavení reklamy v současnosti, charakterizovat sportovní marketing, představit pojem ambush marketing a objasnit jeho uplatnění ve sportu, včetně konkrétních ukázek. Byla vymezena podstata ambush marketingu, jeho možnosti uplatnění a pokus o odhadnutí budoucího vývoje.
Abstract:
The thesis is focused on marketing in sport and ambush marketing. The objective is define the role of advertising in the present, characterize sports marketing, introduce the concept of ambush marketing and to clarify its application in sport, including specific examples. It was defined the substance of ambush marketing and its potential application and attempt for estimate future development.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
  • Vedoucí: Hana Svobodová
  • Oponent: Marcela Varkočková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava