Marek Gerych

Bakalářská práce

Marketingová strategie basketbalového klubu

Marketing Strategy of a Basketball Club
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na „Marketingová strategie basketbalového klubu“. Práce poskytuje kompletní rozbor marketingové činnosti Basketbalového klubu Nový Jičín, zhodnocení výsledků mého výzkumu a má doporučení pro možná zlepšení současné marketingové situace. Součástí práce je vymezení teoretických pojmů, které se většinou týkají marketingu. Jde především o marketingovou komunikaci, marketingové …více
Abstract:
This dissertation is focused on the „Marketing strategy of a Basketball Club“. The dissertation provides complete analysis of the marketing activity in Basketball Club Nový Jičín, assessment of the results of my research and my suggestions for possible improvements of the current marketing situation. The first part of this dissertation is introduction of the theoretical bases which are mostly connected …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
  • Vedoucí: Miroslav Pacut
  • Oponent: Roman Vala

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava