Využití marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku na trh – Bc. Štěpánka Vránová
Bc. Štěpánka Vránová
Diplomová práce
Využití marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku na trh
Application of marketing communication for a new product introduction on the market
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je zlepšení a zvýšení účinnosti marketingové komunikace při zavedení nového výrobku na trh. Dílčími cíli této práce jsou teoretická posouzení pojmů marketing, nástroje marketingového mixu a marketingové komunikace, realizace marketingového výzkumu. Součástí práce je také následná interpretace výsledků výzkumu, závěry a doporučení v oblasti marketingové komunikace …víceAbstract:
The main aim of this thesis is to improve and increase marketing communication regarding the introduction of new products in a market. The aim of this thesis is theoretical reviews of the following terms: marketing, tools of the marketing mix, marketing communication, and realization of marketing research. Part of this thesis is also subsequent interpretation of research outcome, conclusion and recommendation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva