Hudba v obchodním prostředí. Empirický přístup. – PhDr. Pavel Mužík
PhDr. Pavel Mužík
Rigorózní práce
Hudba v obchodním prostředí. Empirický přístup.
Anotace:
Hudba v obchodním prostředí. Empirický přístup Rigorózní práce zkoumá hudbu v obchodním prostředí kombinací muzikologického, psychologického a marketingového přístupu. V úvodu autor nastiňuje podmínky, v kterých zkoumaný fenomén funguje, a objasňuje cíl, obsah a metodologii rigorózní práce. Teoretická část práce je rozdělena do čtyř kapitol. V první autor shrnuje základní faktory, které se podílely …víceAbstract:
In-store Music. An Empirical Approach The thesis deals with in-store music by means of compounded approaches of musicology, psychology, and marketing. The introduction sketches out the conditions in which the subject takes place, and lays out the main goal, the content, and the methodology of the thesis itself. The theoretic volume comprises four chapters. The first chapter outlines main factors that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hntyn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2006
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaRigorózní řízení / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Hudební věda
Práce na příbuzné téma
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Uplatnění psychologie v marketingu
Šárka Hejhalová -
Interní marketing z pohledu psychologie
Klára Odehnalová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Uplatnění psychologie v marketingu
Kristýna Kastenová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Tereza Tomášková -
Uplatnění psychologie v marketingu
Hana Skarbinová -
Psychologie v marketingu
Tomáš Vlček