Hudba v obchodním prostředí. Empirický přístup. – PhDr. Pavel Mužík
PhDr. Pavel Mužík
Advanced ('rigorózní') thesis
Hudba v obchodním prostředí. Empirický přístup.
Abstract:
Hudba v obchodním prostředí. Empirický přístup Rigorózní práce zkoumá hudbu v obchodním prostředí kombinací muzikologického, psychologického a marketingového přístupu. V úvodu autor nastiňuje podmínky, v kterých zkoumaný fenomén funguje, a objasňuje cíl, obsah a metodologii rigorózní práce. Teoretická část práce je rozdělena do čtyř kapitol. V první autor shrnuje základní faktory, které se podílely …moreAbstract:
In-store Music. An Empirical Approach The thesis deals with in-store music by means of compounded approaches of musicology, psychology, and marketing. The introduction sketches out the conditions in which the subject takes place, and lays out the main goal, the content, and the methodology of the thesis itself. The theoretic volume comprises four chapters. The first chapter outlines main factors that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 9. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hntyn/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2006
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsAdvanced ('rigorózní řízení') programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Musicology
Theses on a related topic
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Uplatnění psychologie v marketingu
Šárka Hejhalová -
Interní marketing z pohledu psychologie
Klára Odehnalová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Uplatnění psychologie v marketingu
Kristýna Kastenová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Tereza Tomášková -
Uplatnění psychologie v marketingu
Hana Skarbinová -
Psychologie v marketingu
Tomáš Vlček