Zdravý životní styl jako marketingový trend – Bc. Omarova Omarova
Bc. Omarova Omarova
Bakalářská práce
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Healthy lifestyle as a marketing trend
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem marketingu na trendy životního stylu. Zkoumá, jestli jsou tyto dvě témata propojena a do jaké míry. V teoretické části bude kladen důraz na současné výživové trendy a marketing. V praktické časti je provedena analýza marketingových činností společnosti. Dále je provedeno online dotazníkové šetření. Respondenti odpovídali na otázky týkající současných trendu životního …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the influence of marketing on lifestyle trends. It explores whether and to what extent these two themes are conected. The theoretical part will focus on current nutritional trends and marketing. In the practical part is made an analysis of the company's marketing activitie. In addition, is conducted an online questionnaire survey. Respondents answered questions about …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lw0sc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková