Digitální gramotnost sociálně vyloučených adolescentů – Mgr. Václav DOBIÁŠ
Mgr. Václav DOBIÁŠ
Doctoral thesis
Digitální gramotnost sociálně vyloučených adolescentů
Digital literacy of socially excluded adolescents
Anotácia:
S nástupem digitálních technologií do našich životů se začíná objevovat problém zaostávání sociálně nejslabší vrstvy společnosti v digitální gramotnosti. Tento problém je nazýván druhou formou digitálního rozdělení a zatím nebyl uspokojivě zkoumán. Realizovali jsme proto metodou zakotvené teorie kvalitativní výzkum, jehož cílem byla identifikace příčin vedoucích k druhé formě digitálního rozdělení …viacAbstract:
With the advent of digital technology into our lives, the fact that the socially weakest stratum of society is lagging behind in digital literacy is becoming increasingly apparent. This problem is referred to as the second form of the digital divide. Since it has not yet been sufficiently examined, we carried out qualitative research using the grounded theory method, aimed at identifying the causes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PaedDr. Jiří Vaníček, Ph.D., doc. PaedDr. Jiří Vaníček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOBIÁŠ, Václav. Digitální gramotnost sociálně vyloučených adolescentů. Č. Budějovice, 2019. disertační práce (Ph.D.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationDoctoral programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Information and communication technology in education
Práce na příbuzné téma
-
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Michaela Bartošíková -
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Aneta Kasáková -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Digitální gramotnost zaměstnanců vybrané firmy
Iveta Kašpárková -
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Digitální gramotnost pro seniory
Jiří Doležal -
Digitální gramotnost v principech alternativní pedagogiky jako příležitost pro vzdělávací aktivity knihoven
David Kudrna -
Digitální gramotnost jako součást primárního vzdělávání
Veronika Hofírková
Názov
Vložil
Vložené
Práva