Čtenářská pregramotnost u dětí s narušenou komunikační schopností – Bc. Romana MRKUSOVÁ
Bc. Romana MRKUSOVÁ
Bachelor's thesis
Čtenářská pregramotnost u dětí s narušenou komunikační schopností
Reading pre-literacy in children with impaired communication skills.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá čtenářskou pregramotností u dětí s narušenou komunikační schopností. Teoretická část bakalářské práce se skládá ze tří kapitol. První kapitola se věnuje vývoji dítěte předškolního věku, druhá kapitola se zabývá narušenou komunikační schopností u dětí a ve třetí kapitole popisujeme čtenářskou pregramotnost. Praktická část se věnuje výzkumu vyjadřovacích schopností u dětí s …moreAbstract:
Thesis deals with issues of preliteracy reading in children with impaired ability to communicate. The theoretical part of the thesis consists of three chapters. First chapter is devoted to the development of preschollers, the second chapter deals with impaired communication skills and in the third chapter describes preliteracy reading. Practical part of the thesis is devoted to the research of expressive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 12. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Jana Mironova Tabachová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MRKUSOVÁ, Romana. Čtenářská pregramotnost u dětí s narušenou komunikační schopností. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Kindergarten Teacher Training: Special Needs Education / Kindergarten Teacher Training: Special Needs Education
Theses on a related topic
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights