Kupní rozhodovací proces při nákupu mobilního telefonu – Michaela Kubíková
Michaela Kubíková
Master's thesis
Kupní rozhodovací proces při nákupu mobilního telefonu
Purchasing decision-making process during a mobile phone buying
Anotácia:
Cílem mé práce bylo charakterizovat užívání mobilních telefonů a jednotlivé fáze kupního rozhodovacího procesu při nákupu mobilního telefonu na českém trhu a na základě toho formulovat marketingová doporučení pro výrobce těchto přístrojů. Také jsem potvrdila či vyvrátila vyřčené hypotézy. Použila jsem informace získané sekundárním výzkumem a metodou dotazníkového šetření a výsledky jsem zaznamenala …viacAbstract:
The goal of my thesis was to characterize using of mobile phones and particular phases of purchasing decision-making process during a mobile phone buying in the czech market and pursuant to this define some marketing recommendations for producers of these devices. I have also verified or defeated hypotheses defined by me. I have used the information gained by secondary research and method of questioning …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26614
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26614
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Rozhodovací proces studentů při výběru vysoké školy
Simona Luteránová -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová