Barbora Haumerová
Master's thesis
Evaluation of Marketing Communication
Zhodnocení marketingové komunikace
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace vybrané taneční školy. Návrh je postaven na zhodnocení aktuálního stavu marketingové komunikace. Teoretická část práce obsahuje přehled řešené problematiky na základě studia a komparace sekundárně získaných dat. Práce vymezuje základní témata, zejména pak marketingovou komunikaci a metody jejího hodnocení. Zvláštní důraz je kladen na …moreAbstract:
The aim of the thesis is to suggest an improvement of marketing communication of selected dance school based on the evaluation of current marketing communication and own marketing research. . Theoretical part provides an overview of discussed issues based on study and comparison of secondary data. The main focus is put on marketing communication and evaluation of marketing communication. Particular …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights