Jan Krahulík

Diplomová práce

Úroveň péče o zákazníky B2C v oboru FMCG v ČR

Quality of customer care in B2C in FMCG in the Czech republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá současnou úrovní zákaznické péče v oboru FMCG se zaměřením na supermarkety, obchody a restaurace. Metodika práce je založena na průzkumu spokojenosti zákazníků se současnou úrovní zákaznické péče a následné vytvoření návrhu na zvýšení této úrovně. Teoretický návrh je ověřen implementací na konkrétní společnosti.
Abstract:
The diploma thesis describes current situation of customer care in FMCG with focus on supermarkets, shops and restaurants. The thesis is based on research of customer satisfaction with current situation and proposal for improvement. Proposal is described in theoretical way and suppported by implementation on the concrete company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
  • Vedoucí: Monika Barton
  • Oponent: Jana Müllerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30946