Jan Krahulík

Master's thesis

Úroveň péče o zákazníky B2C v oboru FMCG v ČR

Quality of customer care in B2C in FMCG in the Czech republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá současnou úrovní zákaznické péče v oboru FMCG se zaměřením na supermarkety, obchody a restaurace. Metodika práce je založena na průzkumu spokojenosti zákazníků se současnou úrovní zákaznické péče a následné vytvoření návrhu na zvýšení této úrovně. Teoretický návrh je ověřen implementací na konkrétní společnosti.
Abstract:
The diploma thesis describes current situation of customer care in FMCG with focus on supermarkets, shops and restaurants. The thesis is based on research of customer satisfaction with current situation and proposal for improvement. Proposal is described in theoretical way and suppported by implementation on the concrete company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2012
  • Supervisor: Monika Barton
  • Reader: Jana Müllerová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30946