Bc. Petra Vlčková

Diplomová práce

Moderní marketingové nástroje v internetu

Modern Instruments of Internet
Anotace:
Diplomová práce je v teoretické rovině zaměřena na marketing a jeho vývojové koncepce, marketingový mix a nástroje. Na tuto kapitolu navazuje teorie týkající se internetu, jeho charakteristiky a historie. Podstatná část je věnována internetovému marketingu, jeho výhodám, nevýhodám a především jeho nástrojům. Praktická část je zpracována na základě získaných teoretických vědomostí. Nejdříve je představena …více
Abstract:
The theory part of this thesis is focused on the developing stages of marketing concepts as well as on model of marketing mix and its corresponding tools. To this part of the thesis refers the formulation of concept of the internet including its characteristics and history. The essential part however is dedicated to internet marketing, its advantages and disadvantages, and especially to its relevant …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní