Bc. Petra Vlčková

Master's thesis

Moderní marketingové nástroje v internetu

Modern Instruments of Internet
Abstract:
Diplomová práce je v teoretické rovině zaměřena na marketing a jeho vývojové koncepce, marketingový mix a nástroje. Na tuto kapitolu navazuje teorie týkající se internetu, jeho charakteristiky a historie. Podstatná část je věnována internetovému marketingu, jeho výhodám, nevýhodám a především jeho nástrojům. Praktická část je zpracována na základě získaných teoretických vědomostí. Nejdříve je představena …more
Abstract:
The theory part of this thesis is focused on the developing stages of marketing concepts as well as on model of marketing mix and its corresponding tools. To this part of the thesis refers the formulation of concept of the internet including its characteristics and history. The essential part however is dedicated to internet marketing, its advantages and disadvantages, and especially to its relevant …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Eva Matoušková
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní