Bc. Petra Vlčková
Master's thesis
Moderní marketingové nástroje v internetu
Modern Instruments of Internet
Abstract:
Diplomová práce je v teoretické rovině zaměřena na marketing a jeho vývojové koncepce, marketingový mix a nástroje. Na tuto kapitolu navazuje teorie týkající se internetu, jeho charakteristiky a historie. Podstatná část je věnována internetovému marketingu, jeho výhodám, nevýhodám a především jeho nástrojům. Praktická část je zpracována na základě získaných teoretických vědomostí. Nejdříve je představena …moreAbstract:
The theory part of this thesis is focused on the developing stages of marketing concepts as well as on model of marketing mix and its corresponding tools. To this part of the thesis refers the formulation of concept of the internet including its characteristics and history. The essential part however is dedicated to internet marketing, its advantages and disadvantages, and especially to its relevant …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fa4xg/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Eva Matoušková
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Trendy cestovního ruchu a směřování marketingu v cestovní kanceláři Čedok a. s.
Monika Lešnerová -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Marketingové nástroje a jejich uplatnění pro zvýšení výkonnosti podniku Automotodrom Brno, a.s.
Jan Ulman -
Vybrané nástroje marketingové komunikace ve zvolené firmě a jejich využití v období před pandemií Covid-19 a v jejím průběhu
Veronika Schauerová -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk