Marketingová a vizuální komunikace Města Jesenice – Antonín Jumr
Antonín Jumr
Bachelor's thesis
Marketingová a vizuální komunikace Města Jesenice
Marketing and visual communication of Jesenice
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou absence konzistentní marketingové a vizuální komunikace Města Jesenice, tedy státního subjektu, ležícího na okraji hlavního města Prahy. Na základě hluboké analýzy města a rozhovorů přímo s kronikářkou a radní města, stejně jako s marketingovým expertem, autor přichází na reálné potřeby a potíže, se kterými se město potýká. Cílem práce je tedy navrhnout …moreAbstract:
This bachelor thesis addresses the problem of inconsistent marketing and visual communication of Jesenice City, a state entity located in the outskirts of the capital city Prague. The theoretical part defines brand as a diferentiation tool, describes the forms of marketing communication and the preparation of an advertising campaign. The practical part analyzes the city with the tools described in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: MgA. Jan Kolář
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JUMR, Antonín. \textit{Marketingová a~vizuální komunikace Města Jesenice}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Available from: https://theses.cz/id/t03kyb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / field / specializace:
Visual and literary arts / Visual arts / Graphic and media design
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights