Aneta Dykastová

Diplomová práce

Komunikační mix v oblasti FMCG zaměřený na seniory

Communication mix in FMCG focused on seniors
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá vliv nástrojů komunikačního mixu na spotřební chování seniorů v oblasti FMCG. Práce je rozdělena do několika částí. Nejdříve jsou vysvětleny teoretické souvislosti, které tvoří základ pro dosažení cíle diplomové práce. Poté následuje charakteristika obyvatel ČR a cílové skupiny seniorů dle sekundárních výzkumů. Další část tvoří případová studie, jejíž součástí jsou analýzy …více
Abstract:
This thesis examines the impact of the communication mix tools on consumer behaviour of seniors in FMCG. The work is divided into several parts. Firstly is explained the theoretical context that forms the basis for achieving the goals of the thesis. Then follows the characterization of the Czech population and target group of seniors according to secondary researches. Another part is a case study, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 2. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2016
  • Vedoucí: Dana Zadražilová
  • Oponent: Václav Zadražil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55346

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod