Bc. Michael Topinka

Diplomová práce

Marketingová strategie značky High Place

Marketing strategy of High Place brand
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na tvorbu marketingové strategie značky High Place, jejíchž podnikatelským záměrem je online prodej konopných produktů. Značka má ambici vstoupit na český e-commerce trh s konopnými produkty a etablovat se v hodnotný lovebrand, který bude zákazníky oceňovaný pro svou autentičnost, lidskost a otevřenost. V práci jsou popsány postupy a metody tvorby marketingové strategie …více
Abstract:
The thesis focuses on the creation of a marketing strategy for the brand High Place whose business plan is sell cannabis products online. The brand has the ambition to enter the Czech e-commerce market with cannabis products and establish itself as a valuable love brand, that will be appreciated by consumers for its authenticity, humanity and openness. The thesis describes the procedures and methods …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Oponent: Lukáš Mazánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON