Marketingová strategie značky High Place – Bc. Michael Topinka
Bc. Michael Topinka
Diplomová práce
Marketingová strategie značky High Place
Marketing strategy of High Place brand
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na tvorbu marketingové strategie značky High Place, jejíchž podnikatelským záměrem je online prodej konopných produktů. Značka má ambici vstoupit na český e-commerce trh s konopnými produkty a etablovat se v hodnotný lovebrand, který bude zákazníky oceňovaný pro svou autentičnost, lidskost a otevřenost. V práci jsou popsány postupy a metody tvorby marketingové strategie …víceAbstract:
The thesis focuses on the creation of a marketing strategy for the brand High Place whose business plan is sell cannabis products online. The brand has the ambition to enter the Czech e-commerce market with cannabis products and establish itself as a valuable love brand, that will be appreciated by consumers for its authenticity, humanity and openness. The thesis describes the procedures and methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Mazánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev