Marketingová komunikace hokejového klubu – Vojtěch Kadlic
Vojtěch Kadlic
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace hokejového klubu
Marketing communication of a hockey club
Anotácia:
Kadlic, V. Marketingová komunikace hokejového klubu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce řeší problematiku marketingové komunikace hokejového klubu HC Masaryk University, jenž hraje univerzitní ligu ledního hokeje v České republice. Práce obsahuje podrobný popis jednotlivých částí marketingu. Dále bylo provedeno a vyhodnoceno dotazníkové šetření, které vedlo …viacAbstract:
Kadlic, V. Marketing communication of a hockey club. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. The bachelor thesis deals with the marketing communication of the hockey club HC Masaryk University, which plays university league ice hockey in the Czech Republic. The thesis contains a detailed description of the different parts of marketing. Furthermore, it uses the results to describe the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Irena Antošová, Ph.D.
- Oponent: Lenka Harantová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Trade management / Manažerské techniky
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev