Co opravdu (s)potřebujeme: výukový projekt v rámci integrovanej tematickej výuky – Bc. Adam Mokráň
Bc. Adam Mokráň
Diplomová práce
Co opravdu (s)potřebujeme: výukový projekt v rámci integrovanej tematickej výuky
What Do We Really Need: A Teaching Project within the Framework of Integrated Thematic Teaching
Abstract:
This thesis tries to describe and analyse a specific educational project in the wider context of the integrated thematic instruction (ITI) model. It explores the available sources, while focusing on the connection of project teaching with ITI. When describing and reflecting on the project week, it is primarily based on participant observation and an unstructured in-depth interview with the teacher …víceAbstract:
Práca sa zaoberá popisom a analýzou konkrétneho výukového projektu v širšom kontexte modelu integrovanej tematickej výuky (ITV). Systematicky mapuje dostupnú odbornú literatúru, pričom sa zameriava na prepojenie projektovej výuky s ITV. Pri popise a reflexii projektového týždňa vychádza predovšetkým zo zúčastneného pozorovania a neštruktúrovaného hĺbkového rozhovoru s učiteľkou. V reflexívnej časti …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mybom/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. Barbora Vacková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Radim Štěrba, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství občanské výchovy pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná tematická výuka Včel se nemusíme bát na 1. stupni základní školy
Nikola Staňková -
Integrovaná tematická výuka pro žáky 1. stupně ZŠ zaměřená na výživu dětí
Tereza Fialová -
Projektová a integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ: Putování po hradech a zámcích
Kristýna Cankovová -
Integrovaná tematická výuka v tématu Klimatických změn propojená příběhem na 1. stupni ZŠ
Michaela Šíblová -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Integrovaná tematická výuka - využití modelu v 1. ročníku základní školy
Nikol Říhová -
Kompost, "srdce" zahrady. Integrovaná tematická výuka v prostředí mateřské školy
Jitka Tihelková -
Integrovaná tematická výuka jako přístup k regionální výchově na 1. stupni ZŠ - Výukový program Cesta za poznáním rodného kraje
Michaela Dvořáková